ارتباط دو سویه  آسان با مشتریان در جهت رسیدگی به امور آنها و
 ارتقاء رضایت آنها هدف شرکت بازرگانی کمال آفرین یزدان راد می باشد .
 کانال های ارتباطی در شرکت بازرگانی کایزر به عنوان ارائه دهنده خدمات
 بازرگانی متنوع می باشند .
    - تلفنی
    - پیام رسان ها : (واتس آپ ، تلگرام )    - وب سایت  (افزونه آنلاین ، ثبت مکانیزه نظرات ، ایمیل ، تیکتینگ )  
    - اپلیکیشن
    - سامانه ارسال و دریافت پیامک 

 امور مشتریان در بازرگانی کایزر بر اساس زمینه فعالیت تقسیم بندی شده
 است و با توجه به سیستم کدینگ ، مشتریان می توانند در جریان آخرین
 وضعیت کالاهایشان قرار بگیرند .
 شایان ذکر است با توجه به چند لایه بودن دریافت پیام های مشتریان در مواقع
 پیک کاری ، پس از بررسی پیام توسط قسمت مربوطه حتماً پاسخگویی انجام
 می شود لذا خواهشمند است مشتریان گرامی با توجه به اولویت از مبادی مختلف
 اقدام به ارسال پیام نمایند.







  
کمال آفرین یزدان راد

امور مشتریان

Kaiser-Customer service

 ( روی شکل کلیک کنید )

امورمشتریان​​​​​​​

گروه A

گروه C

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره موبایل یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش