روابط عمومی
​​​​​   
        تلاش روابط عمومی بازرگانی کایزر ارئه چهره واقعی و شفاف شرکت به مشتریان
    و دریافت و انتقال نظرات ، پیشنهادات و انتقادات به مسئولین مرتبط است .
    شرکت بازرگانی کایزر به عنوان ارائه دهنده خدمات بازرگانی ، کانال های ارتباطی
    متنوعی دارد که میتوان به ترتیب :
    - تلفنی 
    - پیام رسان ها (واتس آپ ، تلگرام )
    - وب (افزونه پاسخگویی آنلاین،ثبت مکانیزه نظرات،ایمیل،تیکتینگ)  
    - اپلیکیشن شرکت بازرگانی کایزر
    - سامانه ارسال و دریافت پیامک 
                                          اشاره کرد.
     روابط عمومی بخشی از وظایف مسئولین ارشد بازرگانی کایزر است که بعد از دریافت 
     پیام توسط کارمندان به ایشان انتقال داده شده و اقدامات لازم را انجام می دهند.
     همچنین روابط عمومی پلی است میان شرکت کایزر و مخاطبان که کوشش های هدفمند و 
     موثر در این زمینه موجب بهتر شدن عملکرد و رضایتمندی مشتریان می شود.
     همچنین در صورتی که کارمندان پاسخگو  بتوانند ، در همان ابتدا به رفع و رجوع مسائل شما 
     عزیزان می پردازند .
​​​​​​​     روابط عمومی کایزر با صبر وحوصله و اختصاص زمان به شما مشتریان سعی در رسیدگی و
     رضایت هرچه بیشتر شما گرامیان را دارد.​​​​​​​

    





 







  
کمال آفرین یزدان راد

ارتباط مستقیم با بخش های مختلف کایزر. لطفاً بر روی شکل زیر کلیک کنید.

روابط عمومی

Kaiser-public relations

 ( کلیک کنید )

ارسال نظرات ، انتقادات و پیشنهادات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره موبایل یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش